‏*‏نازنین‏*‏

‏*‏نازنین‏*‏

 

 

باید فراموشت کنم

باید فراموشت کنم 
 

چندیست تمرین می کنم

 

من می توانم ! می شود !

 

آرام تلقین می کنم 
 

حالم ، نه ، اصلا خوب نیست ....
 

تا بعد، بهتر می شود ....
 

فکری برای این دلِ آرام غمگین می کنم

 

من می پذیرم رفته ای

 

و بر نمی گردی همین !

 

خود را برای درک این ، صد بار تحسین می کنم
 

کم کم ز یادم می روی

 

این روزگار و رسم اوست !
 

این جمله را با تلخی اش ، صد بار تضمین میکنم



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت10:53---30 آبان 1391
سلام دوست عزیز.
وب خیلی قشنگی داری


دوست
ساعت0:00---19 ارديبهشت 1391
چقــــــــدر قشنگه......

esmael
ساعت1:51---3 آذر 1390
سلام خسته نباشي وبلاگ قشنگ وخوبي داري جالبه موفق باشي به منم سربزن ونظربده مرسي

ali
ساعت6:52---2 آذر 1390
من در اوج پاییزی ترین ویرانی یک دل
میان غصه ای از جنس بغض کوچک یک ابر
نمی دانم چرا شاید به رسم و عادت پروانگی مان باز
برای شادی و خوشبختی باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم


قاسم
ساعت5:26---2 آذر 1390
سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار جالبی داری
من تازه انجمن عاشقانی رو تشکیل دادم باعث افتخاره به من سر زده و داخل انجمن عضو شوی وپست بزارین
همچنین من برای تشکر از دوستان دامنه و بنر رایگان هدیه میدهم با حضور خود مارا شاد کنید با تشکر


بهشاد
ساعت20:36---25 تير 1390
سلام خوبی اون سایتم اینم وبلاگم به هر 2 تا سر بزن www.behitak.loxblog.com تو که 3تا وبلاگ داری چرا یه سایت نمیزنی؟ میخوای سایت نترس رایگانه؟

Reza
ساعت21:49---24 تير 1390
salam
man nemidonam jaryan chiye chanta web hastan ke yekisham male shomast ke hamishe to liste webloghhaye be roz shode to lox bloghan ama hich vaght up nakardino matalebeton male chand roze ghable
mishe beghi che hogheii mizani ke esme in webloghe maskharat mire joze up shodeha
man ke mikham webloghamo hazf konam to in lox blogh


HAMED
ساعت16:40---19 تير 1390
سلام
این حقیقتی که خیلیا تجربه می کنند
وبلاگ خوبی دارید


شیرین
ساعت16:44---18 تير 1390
سلام این کاریه که من میخوام بکنم خیلی قشنگ بود
به منم سری بزن


رضا
ساعت8:10---13 تير 1390
باسلام
وب خوب و زيبايي داريد با آرزوي موفقيت و شادماني هر روز شما

دوست عزيز :
يك درآمد عالي و ويژه براي شما
بعد از ثبت نام و تكميل خيلي ساده عضويت در اين سايت شما هر روز و يا زماني كه ميخواهيد وارد اينترنت شويد وارد اين سايت شده تا يك صفحه باز شود اين صفحه را در گوشه قرار دهيد و به كار خودتان مشغول شويد و تا آخر كارتان در اينترنت اين صفحه را باز بگذاريد. در زمان خروج از اينترنت صفحه اين سايت را بنديد .
از زمان ورود تا خروج در اين سايت هر ساعت 75 سنت دريافت مي نماييد . همين ! به همين سادگي .
اگر مايل به دريافت يك درآمد عالي هستيد اين موقعيت را از دست ندهيد .
براي مشاهده اطلاعات و عضويت به وب ما مراجعه نماييد و ثبت نام كنيد .

موفق و شاد باشيد


masoud
ساعت21:29---12 تير 1390
سلام وب تون خیلی قشنگه تبریک میگم

خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید

خوش باشید



m
ساعت15:10---12 تير 1390
هی نازی خانوووووووووووم
این نظر سنجی که داغونه خودت پی ببر می فهمی
یونس بیاد اینو ببینه خندش میگیره


فعلا
ساعت16:45---11 تير 1390
سلام

آخه شما که شب و روز آپی چرا به مطالبت چیزی اضافه نمیشه؟

ممنون میشم جواب بدی.
پاسخ:قررررربون انتقادت من برم اولاوقت نداشتم اماچشم این کارومیکنم دوما۵تاوبلاگ فعال دارم سومامن جواب کسیوندادم تواولیشی فقط بگوازچه چیربروزی خوشت میاد


saeed
ساعت13:13---9 تير 1390
سلام وب خوبيه به من هم سر بزن


http://islamusic.rozblog.com


raha
ساعت12:57---9 تير 1390
وبلاگت عالي بود حرفاش داغون ميكنه
يه سربهم بزن باشه؟


مهسا
ساعت21:57---8 تير 1390
سلام وبلاگ قشنگي داريد خوشحال ميشم به منم سر بزنيد و اگه با تبادل لينك موافقيد بگيد با چه اسمي لينكتون كنم

az
ساعت1:08---8 تير 1390
واقعا که حرفه ته ته دل منو زدی
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب

یک شنبه 5 تير 1398برچسب:,

|
 

lovgad

تقدیم به دوست عزیزم یونس ملاحی من نازنین دانشجوای رشته ای کامپیوتردوست داشتم نظرات شخصی خودراوان انچه دردلم هست دروب لاگم به نمایش بگذارم امیدوارم دوستان گلم بانظرات خودبه جمع مابپیوندیددوستتان دارم بهتون خوش بگذره

 
 

لینک دوستان

غریبانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

 

مطالب قبلی

S

سلامم

Gg

Gj

Hh

عشق

ایاکسی تواین دنیاهست بامن دوست بشه من واقعابه یه دوست صادق نیازدارم باهاش درددل کنم

uagwg

jgtmg

mtx

jmtp

amirkhalil69@yahoo.com

agpwmp

tpmdtq

روزي...

عـــــــــــــــــــشق

Eylandoo

زندگی و عشق

عــــــــــــــــــــشق

دوست دارم كه .......

اين عشق

دلم

باي باي

خانه ی عــــــــــــــــــــــــشق

eylan

eylan

رسم زمونه ؛توچشم میزاری م

رسم زمونه ؛توچشم میزاری م

رسم زمونه ؛توچشم میزاری م

رسم زمونه ؛توچشم میزاری م

رسم زمونه ؛توچشم میزاری م

mamff

agjtptw

دریا دادور

موزیک ویدئو دریا دادور با نام یاد من کن

چند تا عکس عاشقانه گرافیکی...

تصاوير عاشقانه جديد...

تصاویر عاشقانه از زوج های عاشق...(1)

عکس عاشقانه از زوج های عاشق...(2)

عکس عاشقانه از زوج های عاشق...(3)

عکسهای عاشقانه از عروس و دامادها

پوسترهای عاشقانه زیبا...

عکسهای عاشقانه از عروس و دامادها

منزل ماقلب کسانی است که دوستمان

منزل ماقلب کسانی است که دوستمان

منزل ماقلب کسانی است که دوستمان

منزل ماقلب کسانی است که دوستمان

منزل ماقلب کسانی است که دوستمان

خواب دیدم منو تو رفتیم جهنم تو رو انداختن تو وان عسل منوتووان ان تو به من خندیدی یک دفعه صدا آمد وقت

خواب دیدم منو تو رفتیم جهنم تو رو انداختن تو وان عسل منوتووان ان تو به من خندیدی یک دفعه صدا آمد وقت

 

نویسندگان

lovgad

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تک ستاره و آدرس bahr68.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک دوستان

عزیز جان

کد اهنگ برای وبلاگ و وبسایت

پاتوق وان یو

دانلودستان

ناله شبگیر‏=غرغر

انجمن افتابگردون -انجمن خیلی توپ و باحال

در امد در اینترنت

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 30750
تعداد مطالب : 1100
تعداد نظرات : 151
تعداد آنلاین : 1

- شرwع کد اس ام اس تصادفی -->
src="http://Loxblog.Com/template/top_lefb.gif" width="16" height="16">
mplate/cen_lefb.gif" rowspan="2">

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 30750
تعداد مطالب : 1100
تعداد نظرات : 151
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 133
باز����ید ماه : 124
بازدید کل : 30750
تعداد مطالب : 1100
تعداد نظرات : 151
تعداد آنلاین : 1